Παράδοση επάθλου στους μαθητές

Την Κυριακή 4 Σεπτεμβρίου 2011 συγκεντρώθηκαν οι μαθητές μας στο χώρο του Σχολείου και ύστερα από μια σύντομη ενημέρωση, παρέλαβαν το έπαθλο από το διαγωνισμό της ΑΝ.Ε.ΣΕΡ Α.Ε.. Όλοι οι μαθητές του σχολικού έτους 2011-2012 πήραν από τους δασκάλους τους, από μία καινούργια σχολική τσάντα  και μια σχολική κασετίνα για τη νέα σχολική χρονιά που αρχίζει σε λίγες μέρες. Έφυγαν ευχαριστώντας την ΑΝ.Ε.ΣΕΡ Α.Ε. αλλά και με την υπόσχεση ότι θα συνεχίσουν τη συλλογή μπαταριών για ένα καθαρότερο περιβάλλον.

1ο Βραβείο σε διαγωνισμό ανακύκλωσης μπαταριών

Το 1ο έπαθλο σε διαγωνισμό της Αναπτυξιακής Εταιρείας Σερρών (ΑΝ.Ε.ΣΕΡ. Α.Ε.), σχετικό με την συλλογή μπαταριών, απονεμήθηκε στο Δημοτικό Σχολείο Αγίας Ελένης.

Στο ενημερωτικό της Δελτίο η Αναπτυξιακή Εταιρεία Σερρών, αναφέρει:

Λήξη μαθημάτων 2011

Την Τρίτη στις 14 Ιουνίου 2011, την τελευταία μέρα των μαθημάτων, πραγματοποιήθηκε μια γιορτούλα από τους μαθητές μας, την οποία παρακολούθησαν όλοι οι γονείς. Παρουσίασαν ένα μικρό θεατρικό, "Το Βρωμοχώρι", ακούστηκαν ποιήματα και με τη βοήθεια του Γυμναστή μας διασκέδασαν με αθλητικά παιχνίδια.

Ήταν μια μέρα φορτισμένη συναισθηματικά, αφού ήταν η τελευταία γιορτή στο Σχολείο μας ύστερα από 80 περίπου χρόνια λειτουργίας του.    Δυστυχώς η υπογεννητικότητα αλλά και η οικονομική κρίση βάζουν λουκέτο. Από την επόμενη σχολική χρονιά το Σχολείο μας συγχωνεύεται με το Σχολείο Σκουτάρεως. Ένα σχολείο κοντινό, αλλά και με πολλά προβλήματα υποδομών για ένα δυο χρόνια,  μέχρι να ολοκληρωθεί το καινούργιο σχολείο που χτίζεται.

Ενημέρωση κι ευαισθητοποίηση  σε θέματα καθαριότητας και  ανακύκλωσης υλικών

Την Τρίτη 10 Μαΐου 2011 επισκέφτηκε το Σχολείο μας, με πρωτοβουλία του Δήμου Σερρών, η αντιδήμαρχος Παιδείας κ. Σοφία Μπιτζίδου-Σαρακενίδου και η προϊσταμένη του Τμήματος Περιβάλλοντος του Δήμου Σερρών κ. Μαρία Τερμεντζίδου, με σκοπό την ευαισθητοποίηση των μαθητών σε θέματα καθαριότητας και της ανακύκλωσης υλικών . Στόχος της εκστρατείας του Δήμου Σερρών  είναι να φέρει τους μαθητές σε επαφή με ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα της εποχής μας, τη διαχείριση των απορριμμάτων.

Εκπαιδευτική επίσκεψη

Την Τετάρτη 13 Απριλίου 2011, το Σχολείο μας μαζί με το Σχολείο της Πεπονιάς, πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στην Ιερά Μονή Τιμίου Προδρόμου Σερρών, στο Υδροηλεκτρικό εργοστάσιο της ΔΕΗ (πρώην Νάσιουτζικ) και στο μουσείο Φυσικής Ιστορίας του Δήμου Σερρών.

Η εκπαιδευτική αυτή επίσκεψη στέφθηκε με επιτυχία, αφού οι μαθητές μας ενθουσιάστηκαν αλλά και πλούτισαν τις γνώσεις τους γύρω από θέματα που άκουσαν στα μαθήματα κατά τη διάρκεια της φετινής χρονιάς.

(Περισσότερες φωτογραφίες μπορείτε να δείτε επιλέγοντας τις Δραστηριότητες)

Δενδροφύτευση

Στις 6 και 7 Απριλίου 2011,  προσπαθήσαμε να κάνουμε ομορφότερο το χωριό μας. Έτσι τις τελευταίες ώρες του ημερήσιου προγράμματος, φυτέψαμε δέντρα σε δύο χώρους του χωριού μας. Φυτέψαμε κουκουναριές και κατάλπες. Στο κέντρο του χωριού αλλά και στο γήπεδο.

Ελπίζουμε και όλοι οι κάτοικοι να ακολουθήσουν το παράδειγμα των μαθητών μας και η Αγία Ελένη να γεμίσει δέντρα και να γίνει όπως ήταν πριν πολλά πολλά χρόνια.

Η προσπάθειά μας αυτή είχε συμπαραστάτες την Πρόεδρο της Τοπικής Κοινότητας, κ. Κλειώ Παναγιώτου  και το Δασαρχείο Σερρών για την προσφορά των δενδρυλλίων.

25η Μαρτίου 2011

Στις 24 και 25 Μαρτίου 2011 οι μαθητές μας τίμησαν τους ήρωες του 1821 με διάφορες εκδηλώσεις στο Σχολείο και στο χωριό.

Λήξη μαθημάτων 2009-2010

Στις 14 Ιουνίου 2010, με τη λήξη των μαθημάτων έγινε στο Σχολείο μας μια μικρή εκδήλωση την οποία παρακολούθησαν οι γονείς των μαθητών μας, αλλά και όσοι κάτοικοι του χωριού το επιθυμούσαν. Οι μαθητές μας με τη βοήθεια των εκπαιδευτικών έδειξαν τις ικανότητές τους στις απαγγελίες ποιημάτων, στο θέατρο και στις αθλοπαιδιές. Οι μαθητές της Στ΄τάξης αποχαιρέτησαν το Σχολείο του και ο Σύλλογος Γονέων τους πρόσφερε ένα αναμνηστικό δωράκι.

Συμμετοχή σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα Περιβαλλοντικής εκπαίδευσης στο Κ.Π.Ε. Ποροΐων  (7-6-2010)

Τη Δευτέρα στις 7 Ιουνίου 2010 επισκεφτήκαμε μαζί με το 2/θ Δημοτικό Σχολείο της Πεπονιάς, το Κ.Π.Ε Ποροΐων . Εκεί πραγματοποιήσαμε ένα πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης που είχε σαν θέμα "Το μονοπάτι της αλεπούς".

Ξεκινήσαμε το πρωί με το λεωφορείο του Δήμου Σκουτάρεως και οδηγό τον κ. Μαρίνο. Όταν φτάσαμε στο Κ.Π.Ε. μας περίμεναν οι εκπαιδευτικοί του προγράμματος και αφού έγινε μια ενημέρωση σε αίθουσα του Κ.Π.Ε., πήγαμε στα Άνω Πορόια. Εκεί μέσα σε ένα υπέροχο πλατανόδασος υλοποιήθηκε το πρόγραμμα.

Ημερήσια εκδρομή 1-6-2010

Την Τρίτη στις 1 Ιουνίου 2010 πραγματοποιήσαμε την ημερήσια εκδρομή του Σχολείου μας.

Προορισμός, η Θεσσαλονίκη και η Νέα Μηχανιώνα.

Στη Θεσσαλονίκη επισκεφτήκαμε τον Λευκό Πύργο και το Τεχνοπάρκο που βρίσκεται στο Πλανητάριο.

Στον Λευκό Πύργο είδαμε την μόνιμη έκθεση με την ιστορική διαδρομή της Θεσσαλονίκης, δοσμένη με σύγχρονα τεχνολογικά μέσα.

Στο πλανητάριο επισκεφτήκαμε το Τεχνοπάρκο, είδαμε την έκθεση με τα αυτοκίνητα περασμένων χρόνων και την τεχνολογία των αρχαίων. Ακόμη δόθηκε η ευκαιρία στους μαθητές μας να δοκιμάσουν παιχνίδια βασισμένα στους νόμους της Φυσικής.

Ήταν μια αξέχαστη εμπειρία.

Εκπαιδευτική επίσκεψη

Στα πλαίσια της Ευέλικτης ζώνης, επισκεφτήκαμε την Τρίτη στις 24 του Νοέμβρη, το ελαιοτριβείο της Σησαμιάς και ένα αποστακτήριο στη Τερπνή. Οι μαθητές είδαν στην πράξη πώς παράγονται κάποια προϊόντα που βλέπουν καθημερινά στα σπίτια τους.

Πολυτεχνείο '73

Σήμερα έγινε στο χώρο του Σχολείου μας μια μικρή εκδήλωση για την επέτειο του Πολυτεχνείου. Προβλήθηκε βίντεο και ακολούθησε συζήτηση με τους μαθητές. Στο διάδρομο του Σχολείου στήθηκε μια έκθεση φωτογραφίας με τις φωτογραφίες των γεγονότων του 1973.

Στη συνέχεια έγινε κατάθεση λουλουδιών από τα παιδιά, στο Ηρώο του χωριού, προς τιμήν των αγωνιστών.

Σχολική γιορτή για την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου 1940

Την Τρίτη 27 Οκτωβρίου 2009 , πραγματοποιήθηκε στο Σχολείο μας η σχολική γιορτή για την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου 1940. Οι μαθητές μας, αφού αναφέρθηκαν στο ιστορικό της ημέρας, είπαν ποιήματα, τραγούδησαν και έπαιξαν ένα μικρό θεατρικό με θέμα την Εθνική Αντίσταση.
Τη γιορτούλα μας παρακολούθησαν οι γονείς των μαθητών μας, οι συγγενείς τους και πολλά ακόμα άτομα από το χωριό.

Επίσκεψη στο Κ.Π.Ε Ποροΐων (11 Ιουνίου 2009)                 Περιβαλλοντικό Πρόγραμμα "Κερκίνη η λίμνη μας"
   Στις 11 Ιουνίου πραγματοποιήσαμε , μαζί με το Δημοτικό Σχολείο Πεπονιάς, προγραμματισμένη επίσκεψη στη λίμνη Κερκίνη, στα πλαίσια περιβαλλοντικού προγράμματος του Κ.Π.Ε. Ποροΐων "Κερκίνη η λίμνη μας".
   Οι δραστηριότητες έγιναν στην περιοχή λιμανάκι Μανδρακίου. Οι μαθητές μας αφού ενημερώθηκαν από τους υπεύθυνους του Κ.Π.Ε για την λίμνη, χωρίστηκαν σε ομάδες, πήραν τον εξοπλισμό τους, κιάλια, τετράδια παρατηρήσεων, χημικό εργαστήριο κλπ και ξεκίνησαν την έρευνα και την γνωριμία με τη λίμνη.
   Παρατήρησαν, έγραψαν, παρακολούθησαν τα πουλιά με τα κιάλια και τα τηλεσκόπια, εξέτασαν την καθαρότητα των νερών της λίμνης, είδαν τα βουβάλια που ζουν στη λίμνη και ολοκλήρωσαν τις δραστηριότητες στη λίμνη.
   Το πρόγραμμα ολοκληρώθηκε στις εγκαταστάσεις του Κ.Π.Ε. Ποροΐων, που φιλοξενείται στο κτίριο της Μαθητικής Εστίας, με το θεωρητικό μέρος. Μετά  από ένα υπέροχο γεύμα στις εγκαταστάσεις της Μαθητικής Εστίας, επιστρέψαμε στην Αγία Ελένη, έχοντας στις αποσκευές μας υπέροχες εικόνες της λίμνης μας αλλά και μεγαλύτερη αγάπη για το περιβάλλον.
  Τέλος θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τους υπεύθυνους του Κ.Π.Ε. Ποροΐων για την τέλεια οργάνωση και φιλοξενία, αλλά και το Δήμο Σκουτάρεως , ο οποίος διέθεσε το λεωφορείο του Δήμου για τη μεταφορά των μαθητών μας.

Ημερήσια εκδρομή  (6 Ιουνίου 2009)
    Σήμερα πραγματοποιήσαμε την ημερήσια εκδρομή μας. Προορισμός μας ήταν η Αμφίπολη και ο Σταυρός της Χαλκιδικής. Στην Αμφίπολη επισκεφτήκαμε το υπέροχο μουσείο με εκθέματα από τα αρχαία χρόνια, τα ελληνιστικά, τα ρωμαϊκά και τα νεώτερα χρόνια. Συνεχίσαμε με την επίσκεψη σε μέρος του τεράστιου αρχαιολογικού χώρου.
   Ολοκληρώσαμε την ενημέρωση με επίσκεψη στο χώρο όπου βρίσκεται το περίφημο λεοντάρι της Αμφίπολης. Η εκδρομή μας ολοκληρώθηκε στο Σταυρό Χαλκιδικής. Η επιστροφή στο χωριό μας έγινε το απόγευμα, με μια μικρή στάση στην Ασπροβάλτα Θεσσαλονίκης. Γυρίσαμε στο Σχολείο μας με τις καλύτερες εντυπώσεις

Εβδομάδα Οδικής Ασφάλειας

Την Παρασκευή 20 Μαρτίου, πρώτη μέρα της εβδομάδας Οδικής Ασφάλειας, επισκεφτήκαμε το Δήμο Σκουτάρεως, μαζί με το Δημοτικό Σχολείο της Πεπονιάς.
Στην αρχή συναντήσαμε το Δήμαρχο Σκουτάρεως κ. Παναγιώτη Τατούδη, στον οποίο οι μαθητές μας έδωσαν τις προτάσεις τους για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας στα Δημοτικά Διαμερίσματα Αγίας Ελένης και Πεπονιάς.
Ο Δήμαρχος αφού υποσχέθηκε στους μαθητές ότι θα κάνει ότι είναι δυνατό για την οδική ασφάλεια στα Δημοτικά τους Διαμερίσματα, ξενάγησε τους μαθητές στις υπηρεσίες του Δήμου.
      Κατά την έξοδό τους από το Δημαρχείο οι μαθητές μας σχημάτισαν με καρτέλες, που ετοίμασαν στο Σχολείο, σύνθημα προς όλους, πεζούς και οδηγούς. Το σύνθημα έλεγε "ΜΗΝ ΑΦΗΝΕΙΣ ΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ ΣΤΗΝ ΤΥΧΗ. ΖΕΙΣ ΜΙΑ ΦΟΡΑ. ΠΡΟΣΕΧΕ."
Στη συνέχεια μοίρασαν φυλλάδιο με οδηγίες σε μορφή ποιήματος που φιλοτέχνησαν στο Σχολείο στους κατοίκους του Δήμου Σκουτάρεως. Η μετακίνηση από και προς τα Σχολεία μας έγινε με το λεωφορείο του Δήμου, το οποίο μας παραχωρήθηκε πρόθυμα.

12 Μαρτίου 2009
    Στα πλαίσια του προγράμματος Κυκλοφοριακής Αγωγής, επισκεφτήκαμε το Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής του Δήμου Σερρών.                                                                 Ξεκινήσαμε το πρωί με καιρό που μας προβλημάτισε στην αρχή, αλλά στη συνέχεια έστρωσε. Συνεργαστήκαμε  με το Σχολείο της Πεπονιάς και με το Δήμο Σκουτάρεως που μας διέθεσε το λεωφορείο του.
Φτάσαμε στο χώρο του Αυτοκινητοδρομίου Σερρών, όπου μας περίμεναν οι συνάδελφοι της Διεύθυνσης Π.Ε. Ν. Σερρών, Νίκος Γιαννούδης και Κατερίνα Θεοδοσέλη, ακούραστοι και οι δυο τους αλλά και πρόθυμοι να λύσουν όλες τις απορίες των μαθητών μας   Έγινε μια ενημέρωση σε αίθουσα του αυτοκινητοδρομίου και στη συνέχεια πήγαμε στο χώρο του Πάρκου για την πρακτική εξάσκηση.
Εκεί οι μαθητές μας έμαθαν να κυκλοφορούν σωστά και με ασφάλεια στο δρόμο, πρώτα σαν πεζοί στη συνέχεια σαν ποδηλάτες και στο τέλος σαν οδηγοί αυτοκινήτων. Ήταν μια χρήσιμη αλλά και αξέχαστη εμπειρία για τους μαθητές μας αλλά και για μας. Συγχαρητήρια σε όλους τους συντελεστές του προγράμματος.
(Δείτε το βίντεο)

Ημερήσια εκδρομή

Την Τρίτη 3 Ιουνίου το Σχολείο μας πραγματοποίησε την ημερήσια εκδρομή του.

Ξεκινήσαμε με επίσκεψη στο πάρκο πατριδογνωσίας που υπάρχει

στο Παλαιόκαστρο του Δήμου Σκοτούσσας.

Συνεχίσαμε με επίσκεψη στα ιαματικά λουτρά Σιδηροκάστρου.
Το εκπαιδευτικό μέρος της εκδρομής μας έκλεισε με επίσκεψη στα οχυρά Ρούπελ.
Τέλος φτάσαμε στα Άνω Πορόια, όπου γευματίσαμε και ξεκουραστήκαμε!!!

Στις 21 Μαΐου πραγματοποιήθηκαν στο χωριό μας  τα γνωστά σε όλο τον κόσμο «αναστενάρια»

Τις εκδηλώσεις παρακολούθησαν πολλοί επισκέπτες από το Νομό μας αλλά και από άλλα μέρη της

Ελλάδας και το εξωτερικό.

Λεπτομέρειες για το έθιμο μπορείτε να δείτε , εδώ.

Σχετικές δημοσιεύσεις, εδώ: http://kathrefti.blogspot.com/2008/05/blog-post_23.html